1e Dag Vaals/Ulestraten/Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mariette Janssen - WaarBenJij.nu 1e Dag Vaals/Ulestraten/Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Mariette Janssen - WaarBenJij.nu

1e Dag Vaals/Ulestraten/Granada

Door: Jet+ Leanne

Blijf op de hoogte en volg Mariette

20 Mei 2014 | Spanje, Granada

Dag 1 Vaals/Ulestraten/Malaga/Granada
Om 5.45 uur opgestaan lekker bakkie koffie gehad en om 6.30 heeft Frans ons naar Brussel gebracht, Helaas een paar keer file maar uiteindelijk ruimschoots op tijd. In Malaga aangekomen de bus naar het Busstation van Malaga genomen , bustickets gekocht en op zoek gegaan zijn naar FOOD. Onze eerste overheerlijke bocadillos met omelet en met kaas en tomaat , heerlijke koffie , 2 flesjes water erbij en voor 8,40 ben je klaar Om 15.00 uur vertrok de bus naar Granada waar we om 16.45 aankwamen.Wederom een busje naar het hotel en rond 18.00 uur in ons hotel Parraga Siete ingechekt . Een fantastisch, sfeervol hotel met een super receptioniste die voor ons voor morgen reeds onderdak geregeld heeft in Los Olivares in Casa Museo !!!! Na een heerlijke douche onze sandaaltjes en caminojurkjes aangetrokken en op weg gegaan om de eerste stempel te halen in Real Monasterio de las Madres Comendadores de Santiago of kortom een NONNENKLOOSTER. Toen we aanbelde werd er eengetralied hokje geopend en werd de Pelgrimspas in ontvangst genomen. Om 21.00 gegeten in geweldige atmosfeer met de Alhambra op de achtergrond. Lekker wijntje, goed eten leuke mensen en......... de dag kan niet meer stuk.Teruggelopen naar ons super hotelletje, nog geprobeerd foto's op onze site te krijgen wat niet lukte en om 23.30 de oogjes dicht gedaan